Men ojsan hoppsan!

Här på bloggen har det visst stått still i en vecka – men i verkliga livet har det inte alls gjort det. Mirijam har till exempel hängt hos Katta ett par dagar och i fredags hängde vi alla tre (så väldigt glad för denna blogg som fört oss samman). Igår sprang jag 4,3 kilometer och sedan gjorde jag yoga när jag kom hem. Idag skulle jag ha gjort yoga igen, eftersom att jag är igång med en träningsplan på fem veckor, men så råkade jag äta årets första semla istället. Och sedan åkte jag hem till en vän och så bokade vi en resa till Amsterdam i juni. HURRA jag har aldrig varit där, men jag har ju längtat dit sedan jag föddes känns det som. Nu är klockan snart tio och jag sitter och skriver det här, så jag tror att jag får köra yogan imorgon istället. Det är ju faktiskt viktigt med vilodagar också.

Men när jag ändå har er på trån’. Någon som har tips på 1) bra iPhone-vänlig app för kettlebell-träning och 2) hur man syr in ett par brallor. Jag vet att det sista inte har något med träning att göra egentligen, men jag fick hem ett par brallor som var alldeles för stora i höstas och som jag inte orkade skicka tillbaka då och nu är det snart så varmt att jag skulle kunna ha dem. Om de inte vore för att de åker ner över röva hela tiden vill säga.

2014-02-22 062

Titta jag sprang!

||||| Like It 3 Gilla |||||

Sofia

Sofia är en tvåbarnsmor som mötte världen en eftermiddag i november 1978. Första barnet kom 2012 och med honom även insikten att träning kan vara ganska bra. För inte var det lätt att föda 4.8 kilo barn otränad. Andra barnet kom i mars 2016 och vägde 350 gram mindre än första. Det var ganska jobbigt det med. Sofia älskar att boxas och att lyfta tunga saker, när hon inte tränar för att kunna träna efter graviditeten.

8 Comments

  1. När det gäller brallorna, följ sömmen men ta in tyget mer. Hmm jag är inte så bra på att förklara det här med att sy märker jag. Äsch ngn annan får hjälpa dig. 😉

    • Jag tror nog att jag fattar – men det verkar så svårt vid linningen ju! Känns som att det kommer bli himla knöligt?

  2. Jag har en app som heter Kettlebell System Coach som jag diggar. Man kan ställa in massa grejer (svårighetsgrad, längs på passet, vad man vill träna upp, vad man har för begränsningar osv.) och så genererar den ett program till dig. Extra bra att den bryter på ryska när den talar till en.

    Jag kan öva lite på dina byxor. Utlovar inget.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *